close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים ממומן – איך לעשות זאת מבלי ליפול בפח?

מערכת שורשג כסליו, תשפא19/11/2020

אז איך עובד קידום אתרים ממומן? מה היתרונות ומה החסרונות שלו? ולמי בדיוק הוא מציג את המודעה שלכם?

תגיות:
צילום: depositphotos
יום אחד התעוררתם בבוקר להמון טלפונים לטלפון העסקי שלכם. לפני שהספקתם להבין מה קורה, האתר התמלא בהזמנות. הרמתם טלפון למקדם האתרים שלכם לשאול מה קורה, והוא סיפר לכם שהוא השתמש בקידום ממומן, וכעת מודעה שלכם מופיעה בגוגל.
אז איך עובד קידום אתרים ממומן? מה היתרונות ומה החסרונות שלו? ולמי בדיוק הוא מציג את המודעה שלכם? ומה ההבדלים בינו לבין קידום אורגני?

מהו קידום ממומן?
קידום אתרים ממומן מתייחס לקידום עסקים בגוגל
צילום: depositphotos
באמצעות המודעות. המודעה של העסק שלכם תופיע כל עוד תשלמו לגוגל, ותקפוץ עבור אנשים שמחפשים בגוגל שירות או מוצר דומים לשלכם.

למה זה טוב?
גוגל מאפשרת לכם לגשת לקהל מפולח, שמחפש שירות דומה לשלכם, אם לא זהה. רוב האנשים לא טורחים לרדת למטה בגוגל, ובוחרים בתוצאות הראשונות. יש שיגידו שמי שנמצא מתחת למקום שביעי בגוגל - לא קיים. נסו להיזכר מתי בפעם האחרונה ירדתם עד תחתית העמוד בגוגל.
מכאן נובעת החשיבות להופיע בראש המודעות, ולהיחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים. הערך המוסף נובע בעיקר מאיכות הקהל, משום שהסבירות שלו לרכישה גבוהה מאוד. למשל, העסק שלכם הוא תיקון והתקנת מזגנים בתל אביב. הפרסום עבור אנשים שמקישים בגוגל ״תיקון מזגן תל אביב״ יהיה יעיל הרבה יותר מפרסום לכולם. קידום ממומן מביא תוצאות מצוינות, שרוב בעלי העסקים מרוצים מהם.

תוצאות מהירות – לא כל הנוצץ זהב
בניגוד לקידום אורגני, שלוקח לו כ-3-4 חודשים כדי להתחיל להראות תוצאות, קידום ממומן בגוגל מתחיל לעבוד מיד. אבל יש קאץ' – ברגע שתפסיקו לשלם לגוגל, המודעה שלכם תעלם כלא הייתה. המודעה תופיע בגוגל לקהל הרלוונטי, כל עוד אתם משלמים לגוגל. בטווח הארוך, זה עלול להיות עסק יקר. שימו לב שהתשלום לגוגל מתבצע פר קליק, כלומר תצטרכו לשלם על כל קליק שמישהו הקליק על המודעה שלכם גם אם הוא לא השאיר פניה או התקשר אליכם לרכוש.
קידום אורגני לעומת זאת, הוא חינמי לחלוטין (מלבד הסכום שאתם משלמים למקדם האתרים שלכם), משום שהרעיון הוא לספק חשיפה טבעית ואורגנית, ולספק לכם לקוחות וכניסות לאתר באופן טבעי. רוב מקדמי האתרים ימליצו לכם לבצע שילוב בין קידום ממומן לבין קידום אורגני, באופן שיתאים לעסק שלכם ויקדם אותו אל מול המתחרים בשוק.

כיצד לבחור אנשי מקצוע שיבצעו עבורכם קידום ממומן
בתחומים כה תחרותיים, לניסיון יש השפעה מכרעת. תחום הקידום הממומן הוא מאוד דינאמי, ולכן חובה להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, שכבר קידמו עסקים רבים. בידיהם של אנשי המקצוע המנוסים כלים, בעזרתם הם יכולים לנהל בתבונה מערך קידום מקיף. איכות הקמפיין תיקבע על פי התוצאות, כאשר יש לשים לב לכל מילת מפתח, למילים שכדאי להימנע מהם. ההמלצה היא להימנע מחוזים ארוכים, ולבחור במקדמי האתרים שיאפשרו לכם תשלום חודשי, מבלי התחייבויות כובלות.

קידום ממומן – הכוח בידיים שלכם
היזהרו בכל מחיר מאנשי מקצוע שמונעים מכם גישה לחשבון, ומסתירים לכם מידע. בחרו באנשי מקצוע שמאפשרים שקיפות מלאה, נותנים לכם גישה לחשבון הניהול. תוכלו להסתכל במידע באופן קבוע, להתעדכן בהתקדמות, ולהיות בבקרה מלאה על המתרחש בקידום העסק שלכם. התחושה הרבה יותר נעימה כשאתם מעורבים בתהליך קידום אתרים ממומן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה